Od počiatkov internetovej reklamy je veľká časť inzercie spoplatnená za tisíc zobrazení.
Avšak jedná sa o tisíc načítaní reklamného banneru na stránku, a nie vždy sa táto reklama počas scrollovania na stránke dostane do jej viditeľnej časti.
Pomer medzi načítaním reklamného banneru prehliadačom a počtom zobrazení, ktoré boli aj vo viditeľnej časti stránky, na nazýva viewability.
Etarget dokáže viewability merať a kampane optimalizovať tak, aby pomer medzi zaplatenou CPM a dosiahnutým viewability bol čo najlepší.
Nechajte si od našich odborníkov nastaviť a optimalizovať kampaň tak, aby sa vaša reklama dostala do zorného poľa a zároveň, aby cielila na zvolenú cieľovú skupinu. A to všetko pri zachovaní vhodnej frekvencie oslovenia a výhodnej ceny vašej kampane.
Vašu viewability vieme zvýšiť až na 55-70%. Minimálny rozpočet na kampaň je 850 EUR bez DPH.