Remarketing

 

Remarketing (niekedy nazývaný retargeting) je reklamná technika využívaná na internete, vďaka ktorej zobrazíme reklamu iba návštevníkom vašej stránky. Reklamu zobrazíme na stránkach, ktoré sú pripojené k reklamnému systému Etarget.

 

 
Budovanie vzťahu s návštevníkom stránky

Remarketing je vhodný pre každého, kto inzeruje na internete. Funkcia remarketingu spočíva v tom, aby ste oslovili návštevníka vašej stránky, ktorý si spravil prednákupný prieskum, avšak stránku opustil bez toho, aby vás kontaktoval, uskutočnil nákup a pod. Oslovením takéhoto návštevníka získate vysokú šancu, že sa vráti na vašu stránku. Takúto reklamu pre vás zobrazíme niekoľko hodín alebo dní po opustení vášho webu. Výhodou takto vedenej kampane je okamžitá, jednoducho merateľná návratnosť vložených prostriedkov.

 
Zastihnite zákazníka kdekoľvek na internete

1. ŠIROKÝ ZÁSAH

Pre remarketing je dôležité, aby zvolený systém mal dosah na čo najväčší počet web stránok, aby potenciálneho zákazníka vedel zasiahnuť takmer kdekoľvek na internete. Preto Etarget poskytuje prístup s bannerovým formátom do viac ako 40 reklamných sieti, ako je sieť Etarget, Google, Internet Billboard, Rubicon, Smart Adserver a pod. Vačší počet sietí znamená lepší zásah.

2. JEDNODUCHÝ MANAŽMENT KAMPANE

Ďalšou, nie menej dôležitou podmienkou efektívneho využívania remarketingu, je jednoduché rozhranie pre prácu s retargetovanými publikami a so samotnými reklamnými kampaňami.

3. VÝROBA REKLAMNÝCH BANNEROV

Častým problémom inzerentov je potreba častej obmeny obsahu reklamných bannerov pri využívaní remarketingu. Z tohto dôvodu Etarget svojím zákazníkom za zvýhodnených podmienok poskytuje profesionálnu tvorbu reklamných bannerov priamo od odborníkov z Etargetu. Pre účely remarketingu sú v obľube oba základné reklamné formáty, a to textová reklama a bannerová reklama. Etarget poskytuje oba tieto formáty.

4. DYNAMICKÝ REMARKETING

Etarget poskytuje veľmi jednoduchý dynamický remarketing (automatické vyrábanie bannerov, zobrazujúcich tovar, o ktorý mal návštevník vašej stránky záujem). Súčasťou komplexného vyhodnocovania úspešnosti kampane je analýza konverzií. Reklamu môžete aj vhodne personalizovať, či využívať storytelling, teda zobrazovať užívateľovi rôzny obsah bannerov postupne v závislosti od času, kedy vašu stránku navštívil. Pre vyňatie zákazníka, ktorý u vás nakúpil, zo zoznamu retargetovaného publika požiadajte o funkciu "burn cookie".

 
    
Ako vytvoriť remarketing? 1. Zaregistrovať sa alebo sa prihláste do systému Etarget.2. Umiestnite kód na vašu stránku. Nájdete ho vo svojom Etarget konte.3. Vytvorte si reklamné odkazy alebo reklamné bannery. Technická špecifikácia je tu.4. Zvoľte si rozpočet (min. 60 €).

.

 
Vyskúšajte remarketing ešte dnes


Kontakt

ETARGET SE Pribinova 25 811 09 Bratislava IČO: 35 807 113 IČ DPH: SK2020258757

obchod@etarget.sk

media@etarget.sk


+421 905 422 422