Užívatelia internetu sú už presýtený reklamou, ktorá na nich kričí Kúp teraz ..., Zisti viac ..., Objednaj ... , Statická reklama je nudná a dokáže osloviť len rozhodnutého klienta. Nedokáže upútať, inšpirovať, presviedčať.
Dnes jednoducho takáto reklama nestačí. Je potrebné, aby firmy využívali na 100% možnosti moderných reklamných technológii a práce kreatívcov a programátorov. Reklama môže byť interaktívnejšia, zábavnejšia, dynamicky sa prispôsobovať záujmom zákazníka. Merať kliky a konverzie bez znalosti, ako ľudia reagujú na samotnú reklamu, nestačí. Je potrebné merať aj interakciu s reklamou. V prvom kroku je cieľom reklamy ľudí zaujať, presvedčiť. Až následne ich priviesť ku nákupu, či už bude online alebo offline.
Ak chcete vedieť, ako by mohla vyzerať vaša internetová reklama s využitím interaktívnych bannerov a prvkov story tellingu v cielení. Ak chcete vedieť, ako by ste mohli vyhodnocovať efektivitu kampane novým spôsobom, nechajte si nezáväzne a bezplatne vypracovať ponuku našimi odborníkmi.
Vyplňte prosím formulár pre bezplatné vypracovanie nezáväznej ponuky