Pomoc a často kladené otázky

 

 

Potrebujete pomoc s reklamou na internete? Vyhľadajte odpovede na vaše otázky v jednej z nasledovných kategórií.

 

 
 

Kto sme?

Etarget je spoľahlivý partner pre nákup reklamy na internete. Prevádzkujeme širokú vlastnú reklamnú sieť, ako aj máme priame prepojenie na programatické reklamné platformy. Zabezpečujeme nákup reklamy na tisíckych webových stránok a v mobilných aplikáciách. Podporujeme všetky dostupné reklamné formáty, využívame všetky moderné formy cielenia a zabezpečujeme detailné vyhodnocovanie kampaní. Náš tím zabezpečí úpravu zvolenej kreatívy tak, aby spĺňala moderné požiadavky na interaktivitu a aby vaše kampane lepšie dosahovali nastavené ciele v oblasti brandingu a performance.

Aké druhy reklamy ponúka ETARGET?

Etarget zabezpečuje všetky bežné formáty reklamy ako aj špeciálne formáty. Statické bannery, Video, Dynamické bannery, Interaktívne bannery, Video bannery, Digitálne audio, Action bannery, Social Display bannery, Programmatic branding, Textová PPC reklama a iné. Vytvárame aj bannery a videá, tvorené na mieru v kooperácii s vybranými médiami. V prípade potreby tvoríme špecializované landing pages.

Etarget je cielená reklama

Etarget ponúka viacero možností cielenia vašej reklamy. Podľa toho, ktoré si zvolíte, náš systém zobrazuje reklamu len na vybraných stránkach alebo vybraným užívateľom.

  • cielenie na obsah: plošné cielenie, záujmové publiká, cielenie podľa kľúčových slov (len PPC reklamy), cielenie podľa stránok (len bannery) cielenie podľa kategórie stránok
  • cielenie na užívateľa: retargeting, dynamický retargeting, mapa soc-demo, biznis retargeting, gender cielenie
  • iné cielenie: Synchronizácia s počasím, Synchonizácia s TV reklamou a iné.

Kedy platíte za kliky a kedy za zobrazenia?

PPC reklama sa  zobrazuje bezplatne, platíte až za záujem potenciálnych zákazníkov, teda až keď kliknú na reklamu. Bannerová reklama je spoplatnená za 1000 zobrazení, ale za kliky neplatíte. Viac o cenách sa dozviete tu.

Jednoduchosť zadávania reklamy?

Reklamy v sieti ETARGET si rýchlo a ľahko vytvoríte sami po zaregistrovaní a získaní prístupu do svojho zákaznického konta.Nepotrebujete posielať žiadne objednávky ani nikomu telefonovať a nemusíte čakať na aktiváciu. Na spustenie kampane vám stačí minimálne dobitie kreditu sumou 60 EUR a ak využijete najrýchlejšiu možnosť platby kartou, inzerovať môžete začať už o pár minút. 

Aktuálne štatistiky, možnosť plne ovládať celý priebeh kampane

  • Nonstop prístup do konta prihlásením sa pomocou loginu a hesla
  • Možnosť ľubovoľne si upravovať reklamy, texty a obrázky
  • Prístup k priebežne aktualizovaným štatistikám úspešnosti kampane, presný prehľad, koľko užívateľov reklamu videlo a koľko na ňu kliklo. Štatistiky sú aktualizované každé 2 hodiny.

Etarget pre rôzne marketingové potreby?

Reklamu na internete Etarget môžete využiť v mnohých situáciách. Či už chcete predávať produkty, zvýšiť povedomie o vašej značke alebo zväčšiť vašu e-mailovú databázu.

Prečo inzerovať priamo cez reklamnú sieť Etarget

  • Jednotné zadávanie reklamy.Reklamu zadáte na jednom mieste, a zobrazí sa na niekoľkých desiatkach až stovkách stránok.
  • Cielenie.Reklamná sieť vyberie presne tie miesta, kde sa vyskytujú vaši zákazníci.
  • Prehľadné reporty.Na jednom mieste získate prehľad o prínose vašej reklamy.

Ako začať inzerovať v Etargete?

Väčšina služieb je dostupná priamo v konte, ktoré si vytvoríte jednoduchou registráciou na tejto  stránke.

Ak sa rozhodnete využiť naše služby v oblasti správy kampaní, tvorby špeciálnych formátov, alebo požadujete konzultáciu pre možnosti naplnenia vašich neštandarných predstáv o kampani, kontaktujte nás prosím.

Nevlastním žiadnu firmu, môžem sa registrovať?

Áno, táto služba je dostupná aj pre fyzické osoby. Do kolónky "názov spoločnosti" v tomto prípade zadajte vaše meno a priezvisko.

V ktorých krajinách je možné inzerovať cez Etarget?

Etarget vďaka mnohým obchodným a technickým partnerstvám realizuje kampane po celom svete. Ak máte špecifické požiadavky na formát reklamy, kontaktujte nás prosím .

Čo je to časový rozvrh zobrazovania?

Etarget ponúka možnosť určiť časový rozvrh zobrazovania reklám. Časový rozvrh zabezpečí, aby sa vaše reklamy zobrazovali iba v určitom, vami určenom čase.

Aby sa reklamy zobrazovali iba v určitý čas, je potrebné nastaviť presné intervaly v tabuľke. V čase, kedy sa reklamy nemajú zobrazovať, budú automaticky pozastavené.

Túto možnosť odporúčame využiť najmä vtedy, ak chcete, aby vás zákazníci kontaktovali. Je zbytočné, aby reklama bežala vtedy, keď nikto nie je v kancelárii.

 
Slovník pojmov

PPC

alebo platba za kliknutie je forma spoplatnenia kontextovej reklamy a reklamy vo vyhľadávačoch. Inzerent neplatí za zobrazenie reklamy, ale až vtedy, keď potenciálny zákazník klikne na jeho reklamu a dostane sa tak na firemnú webstránku.

Iné názvy: pay-per-click, CPC, cost-per-click

CPM - cost per mile alebo cena za tisíc zobrazení

Cena bannerovej reklamy sa počíta za 1000 zobrazení. V nastaveniach si volíte cenu CPM, ktorá je vnímaná ako vaša najvyššia ponuka v aukcii priestoru v reálnom čase. Sami sa rozhodnite, koľko za vašu kampaň zaplatíte a definujte intenzitu ako aj zásah vašej kampane.

 

CTR (z angl. Click Through Rate, miera prekliku)

je medzinárodne používaný štandard merania online reklamy. Uvádza sa zvyčajne v percentách a odpovedá na otázku: Koľko percent ľudí, ktorí videli moju reklamu, na reklamu aj kliklo?“ 

Príklad:
CTR 0,3 znamená, že z tisíc zobrazení reklamy na ňu klikli traja užívatelia.

Pri reklame vo vyhľadávačoch ani pri kontextovej reklame neplatí inzerent za jej zobrazenie. Zaplatí až vtedy, keď na jeho reklamu niekto klikne.

 

RTB - je aukčný model nakupovania reklamy

Nakupujú sa jednotlivé zobrazenia užívateľom – impresie vo viacerých reklamných sieťach v reálnom čase. Nákup prebieha v zlomku sekundy medzi tým, ako sa vám stránka zobrazí, a zobrazením reklamy na monitore.

 

Programmatic

je automatizovaný spôsob nakupovania mediálneho priestoru cez digitálne platformy. Tento spôsob nahrádza tradičný priamy spôsob nakupovania reklamy cez vyjednávanie a priame objednávky.

 

Banner

je typický formát display reklamy, ktorá oproti textovej reklame využíva obraz, video a zvuk. Ponúkame bannery rôznych veľkostí a tvarov, bližšiu špecifikáciu bannerov nájdete tu. Typické pre bannery je, že sa platí za 1000 zobrazení a kliky sú zadarmo. Špecifikum bannerov je aj call-to-action tlačidlo, ktorým môžete doviesť užívateľa k akcii (používajú sa výrazy jako napr. akcia, registrácia, mám záujem, viac info, kúpiť, súťaž a pod.). Bannery sú vhodné na zvýšenie povedomia o značke, launch nových produktov, značiek či služieb, sú veľmi viditeľné a dosahujú tie najlepšie pozície na stránkach. Viac o bannerovej reklame sa dočítate tu.

 

PPC textová reklama

pay per click reklama je textová reklama, ako už z názvu vyplýva, spoplatnená na klik, pričom zobrazenia tejto reklamy sú bezplatné. Výhodou PPC reklamy je, že obsahuje malý obrázok a dostatočný priestor na text (30 znakov pre nadpis + 40 znakov pre popis - 1. riadok reklamy + 40 znakov pre popis - 2. riadok reklamy), v ktorom môžete produkt predstaviť a vzbudiť záujem. Súčasťou PPC reklamy je aj odkaz na vašu stránku v peknom tvare, takže užívateľ presne vie, na akú adresu sa preklikne, čo zvyšuje dôveryhodnosť reklamy. Tradične sa využíva cielenie podľa kľúčových slov, ale Etarget ponúka aj viacero iných cielení, vrátane retargetingu, ktorý je v rámci produktu PPC reklamy počas 7 dní automatický a zadarmo.

 

Remarketing (retargeting)

je reklamná technika využívaná na internete, vďaka ktorej zobrazíme reklamu iba návštevníkom vašej stránky. Reklamu zobrazíme na stránkach, ktoré sú pripojené k reklamnému systému Etarget.

 

Kľúčové slová

sú výrazy, ktoré slúžia na cielenie kontextovej reklamy a reklamy vo vyhľadávačoch. Ak si zvolíte cielenie na kľúčové slová, zadajte do systému jedno alebo dvojslovné výrazy, ktoré vystihujú váš produkt a záujmy vašich zákazníkov. To nám umožní umiestniť váš textový odkaz na také webstránky na internete, ktoré pravdepodobne navštevujú vaši potenciálni zákazníci. Odporúčame cieliť minimálne na 20 kľúčových slov, ale optimálny počet je 50 a viac.

 

 
Nenašli ste odpoveď na vašu otázku? Kontaktujte nás. Sme vždy pripravení pomôcť vám alebo odpovedať na vaše otázky.
obchod@etarget.sk  alebo  +421 905 422 422
Slovník pojmov
    


Kontakt

ETARGET SE Pribinova 25 811 09 Bratislava IČO: 35 807 113 IČ DPH: SK2020258757

obchod@etarget.sk

media@etarget.sk


+421 905 422 422